Do karczmy wszedł pewien biedaczek, aby potem każdy MRPG nie ciągnął go w swoją stronę (a właściwie żeby ciągnął) to tu o nim powiem.
Imię: Varg Przydomek: Szalony Rasa: Elf Lat: informacji brak, ale gdzieś w wieku Konan (nie gniewaj się Kon ^^) Pochodzenie: Piekiełko czyli chora rodzinka (ojciec chciał go złożyć w ofierze jakiemuś tam bożkowi, brat próbował go zabić gdzieś raz na dwa miesiące, dla matki nie istniał, drugi brat (też starszy) to oczko w głowie i ojca i matki dla niego prześladowca, gdy uciekał siostra miała 5 lat, to jedyna normalna osóbka) Historia: uciekł z domu jakieś 10 lat temu od tego czasu żyje w goryczy, nie wierzy w żadną wyższą wartość. W domu był już szalony, dlatego najczęściej trzymano go w lochach, czasem przez cały rok, innym razem kilka miesięcy Zawód: złodziej, oszust, morderca Charakter: zamknięty w swej nienawiści do świata tak że nie można określić swego charakteru, mówią o nim szalony, być może to prawda Zakochany: nie Inne: Postać podobna do Varga Szalonego z książki Maregit Sandemo "Dziewica z Lasu Mgieł", tyle że on (znaczy nasz) stał się zły, tak jak tamten Varg też miał konia lecz zwierzę ukatrupił "oczko w głowie", kocha zwierzęta Powód wprowadzenia go do gry: chce jednego, uwolnić swą siostrę, ta niestety go nie poznaje i idzie jak owca na rzeź, czyli do swego męża (wybranego przez rodzinkę). Oboje noszą na szyi dwie części klucza do czegoś (jeszcze nie wymyśliłam do czego), tyle że najpierw trzeba przekonać dziewoje że Szalony jest "dobry", a "dobry" jest zły... i zacząć poszukiwać drzwi do klucza ;) A oczywiście gracze mu pomogą i w jednym i w drugim.
Siostra: Imię: Ingrit Przydomek: Kociooka Rasa: Elf Lat: 15 Pochodzenie: Piekiełko, tyle że Varga nie pamięta, a raczej słyszała że po nieudanej próbie brato i ojcobójstwa został pojmany i powieszony Historia: Żyje w piekiełku, katowana przez ojca, często chce uciec, lecz boi się że wtedy gniew "mężczyzn" skupi się na jej matce Zawód: Kura domowa (znaczy ma nią być) Charakter: Wybuchowa, niecierpliwa, dumna lecz bezradna i nieufna Zakochana: nie Inne: Przekonaj ją do czegoś, a dadzą ci nagrodę, jest tak zastraszona że jakakolwiek próba komunikacji grozi pogryzieniem, kocha zwierzęta Pówód wprowadzenia do gry: druga część klucza i opiekuńczy brat
To element fabuły a nie potwór więc wyprzedzam pytania, jego miejsce jest tu, nie w archiwach.
|